Archiv pro rubriku: Podnikání

exteria

Jak ve firmě vyhlásit cvičný požární poplach?

Když se řekne cvičný požární poplach, většina z nás si jistě vybaví školní léta, kdy se čas od času z rozhlasu ozval povel k provedení evakuace, žáci se seřadili ve třídě a způsobně vypochodovali chodbou ven. Ačkoliv se od těchto dob mnohé změnilo, povinnost vyhlašovat požární poplach stále trvá – a nejen ve školách. Celý příspěvek

kalibry

Při tvorbě uložení hřídele a náboje budete potřebovat kvalitní kalibry. Na jaké vsadit?

Strojírenská výroba je fascinujícím a nevyčerpatelným oborem, který v sobě zahrnuje neuvěřitelné množství technologických procesů. Alfou i omegou všeho jsou moderní frézky a soustruhy, bez nichž není možné v daném odvětví podnikat. Šikovný obráběč s nimi zvládne realizovat jednu zakázku za druhou, čímž si přijde na opravdu zajímavé finanční částky. Na co si ale musí dát pozor? Celý příspěvek

termoboxy

Plastové obaly pro uchování teploty

Náročné covidové období přispělo k oblibě mezi donáškou jídel. Restaurace, které byly řadu měsíce uzavřené společnosti, se přeorientovaly na rozvoz jídel a kromě stávající klientely si získaly i  nové zákazníky. Není se čemu divit – donáška jídla je maximálně pohodlná a díky správným obalům jídlo zůstává teplé. Celý příspěvek

firemní zkušenosti

Pozitivní reference jako sociální schválení koupi produktu

Při budování osobního brandu nebo velké společnosti jsou klíčové firemní zkušenosti. Bohužel si řada lidí myslí, že hodnocení firem už není tak důležité, respektive že nehraje tak důležitou roli v celém rozhodovacím procesu klienta. Jenže skutečnost je někde zcela jinde. Pozitivní reference mají stále velký dopad na fungování a na úspěšnost byznysu jako takového. Je proto opravdu důležité a klíčové, abyste si na pozitivním (či jakémkoli jiném) hodnocení zakládali. Zákazníci to berou jako jakýsi signál k tomu, aby si věc koupili.  Celý příspěvek