Archiv pro rubriku: Články

HQD

Elektronická cigareta a cesta ke zbavení se závislosti na nikotinu

Na kuřáky se ze všech cigaretových krabiček dívá tu rakovinový nádor, jinde zase zčernalé plíce. Obrázky to jsou nehezké a možná, že některého kuřáka od jeho zlozvyku odradí. Více než to ale za rozhodnutím přestat kouřit stojí snaha o zdravější životní styl, ke kterému cigareta nepatří. Zbavit se návyku na nikotin je poměrně těžké. Velkým pomocníkem jsou zde elektronické cigarety. Celý příspěvek

firemní zkušenosti

Pozitivní reference jako sociální schválení koupi produktu

Při budování osobního brandu nebo velké společnosti jsou klíčové firemní zkušenosti. Bohužel si řada lidí myslí, že hodnocení firem už není tak důležité, respektive že nehraje tak důležitou roli v celém rozhodovacím procesu klienta. Jenže skutečnost je někde zcela jinde. Pozitivní reference mají stále velký dopad na fungování a na úspěšnost byznysu jako takového. Je proto opravdu důležité a klíčové, abyste si na pozitivním (či jakémkoli jiném) hodnocení zakládali. Zákazníci to berou jako jakýsi signál k tomu, aby si věc koupili.  Celý příspěvek

účetnictví pro start up

Ekonomická jistota pro start up

Účetnictví a daně – to jsou oblasti, bez nichž se žádný podnik neobejde. Kvalitní účetní služby, kontrolní činnost a hlídání klíčových termínů pro vás zajistí firma specializující se nejen na zmiňované účetnictví a daně, ale též analýzy a reporting či strategické řízení. Díky tomu svou firmu posunete dál a zvláště jako start up oceníte i přehled o řízení společnosti. Celý příspěvek

Respirátory FFP2

Respirátor s potiskem je nejlepší forma propagace

Rádi byste zviditelnili vaše podnikání, seznámili s vaší značkou desetitisíce lidí a získali spoustu nových zákazníků, ale abyste za to nemuseli platit moc? Kdo by nechtěl, obzvláště v dnešní době, kdy nikdo neví, co přinese zítřek. Kupodivu i dnešní speciální doba přichází s novou, neokoukanou příležitostí, která dokáže dostat vaši značku před zraky desetitisíců lidí, ovšem za zlomek ceny, kterou byste museli zaplatit za billboardovou kampaň. Jedná se o jednu z nejefektivnějších forem reklamy – certifikované respirátory FFP2 s potiskem. Celý příspěvek

Fjällräven

Příroda jako zdroj inspirace

Funkčnost je klíčovým prvkem pro oblečení na venek. Ať se chystáte na vysokohorskou túru či několikadenní přechod s přespáním pod širým nebem, neobejdete se bez vysoce promyšleného oblečení, jež je nejen skladné, ale zároveň odolává povětrnostním vlivům a vyznačuje se vysokou životností. Skandinávská značka má za sebou dlouhou historii sahající do roku 1950. Stěžejní materiály jsou inspirovány přírodou, proto se používají například přebytky vlny či materiál G-1000. Ten prokazuje svou všestrannost a kvalitu v mnoha extrémních situacích. Ani dnes značka neupouští od osvědčené kvality, již navíc rozvíjí a využívá pro další módní kousky i doplňky. Celý příspěvek