step-2-wagon-1024x1024

Vozítka pro děti Step2

V současné době jsou dětské pokojíčky přeplněny nejmodernějšími hračkami. Vybrat unikátní hračku, která překvapí a zároveň potěší vašeho potomka, se může zdát jako nadlidský výkon. Vzpomeňte si na svá dětská léta, kdy jste dlouhé hodiny trávili ve vozítku, na šlapadle či odrážedle. Přestože se vzhled těchto dopravních prostředků pro nejmenší změnil, jsou stále populární. Na oblíbenosti nebudou ztrácet ani za sto let. V následujících řádcích vám prozradíme, která vozítka pro děti maximálně splňují standardy bezpečnosti a kvality.

Jak vybrat vhodné vozítko pro dítě?

Trh nabízí pestrou škálu vozítek, šlapadel a odrážedel. U všech dětských dopravních prostředků je kladen důraz především na kvalitu a bezpečnost. Samozřejmostí je precizní zpracování, absence ostrých hran a zdravotní nezávadnost. Vysoce odolné materiály zajišťují dlouhou životnost a perfektní stabilitu. A nesmí chybět ani ergonomické vlastnosti. Všechny uvedené aspekty zastřešuje krásný design, který si dítko zamiluje na první pohled.

StepTwo – exkluzivní vozítka americké značky

Produkty běžně dostupné na tržnicích jsou sice levné, nicméně nesplňují výše zmíněné nároky. V zemi za velkou louží se vyrábí kvalitní vozítka pro děti, která odpovídají všem požadavkům. Světově proslulá americká společnost Step2 se specializuje na výrobu vozítek pro děti a dalších hraček. Do tuzemska hračky amerického výrobce dováží firma StepTwo, která provozuje internetový obchod a sklad v Trutnově.

StepTwo je výhradní dovozce, tudíž je jediný český distributor těchto značek. Produktové portfolio je bohaté a zahrnuje klasická odrážedla, přičemž některá disponují vodící tyčí, ba dokonce i vozítka připomínající automobil. Některé prostředky jsou určeny pro batolata, jiné pro děti ve věku čtyř let. Vozítka pro děti nachází uplatnění v domácím i venkovním prostředí.