Škoda Octavia na operativní leasing

Klíčové benefity, které má pouze operativní leasing

Nákup osobního či užitkového vozidla většina Čechů spojuje s nutným výdajem, který ale dokáže pořádně zamávat rodinným rozpočtem a úsporami. Jakmile totiž koupíte zbrusu nové vozidlo, než k vám vyjede z linky, ztrácí na hodnotě. Naopak když zainvestujete do staršího vozu, užijete si pár bezproblémových kilometrů a pak vás čeká řada nutných oprav. Finančně se pak dostáváte někam jinam a přitom jste chtěli pouze jediné – za slušné peníze kvalitní auto, jež vás nezruinuje.

Co je to operativní leasing?

Operativní leasing znamená určitou formu dlouhodobého pronájmu. V případě automobilu jde o velmi výhodný systém vypůjčení auta na vaše jméno, zatímco vlastníkem zůstává leasingová společnost. Kromě toho, že na sebe nic nepřepisujete, získáváte řadu výhod. Tak třeba vůbec nemusíte řešit pojištění auta, a to ani havarijní, protože je součástí pravidelné měsíční splátky za vůz. Odpadají vám také starosti s návštěvou servisu, výměny pneumatik a další pravidelné prohlídky. Třeba oblíbený Volkswagen Golf na operativní leasing je cenově dostupný i pro mladé rodiny, na vás je si vybrat optimální výbavu se všemi bezpečnostními i funkčními prvky a těšit se na pořádný výlet nebo pohodlné cestování po městě. Je totiž pouze na vás, zda si vyberete větší SUV či menší rodinné auto. Kromě německé značky Volkswagen řada Čechů sází na starou dobrou boleslavskou Škodu, jež překvapuje propracovanými modely aut. Škoda klade důraz na precizní řešení interiéru a v neposlední řadě pak bezpečnostní prvky pro komfortní jízdu.

Stálice jménem Octavia

Škoda Octavia patří mezi osobní auta oblíbená napříč všemi generacemi. Nová Škoda Octavia na operativní leasing překvapí asistenčními službami a vychytávkami pro bezpečnost na vozovce. Nespornou výhodou operativního leasingu je i skutečnost, že se uzavírá zpravidla na dvanáct až šedesát měsíců, přičemž automobil používáte, jako byste byli jeho vlastníkem. Následně automobil můžete vyměnit za jiný, novější model, eventuálně jezdit zase pár měsíců v jiném, značkovém voze. S jistotou lze říci, že operativní leasing je stále oblíbenější nejen u firem s vozovým parkem, ale též u soukromých osob, protože když si chytře spočítáte výdaje za nový vůz, operativní leasing má vážně co nabídnout.