domky na nářadí

Zahradní domky

Výhoda bydlení v rodinném domku se zahradou je v prostoru okolo vás. V panelovém domě si musíte vystačit pouze se svým bytem a dětem na hraní zůstává společné venkovní hřiště s průlezkami. Naproti tomu svou vlastní zahradu si snadno vybavíte nejen atrakcemi pro děti v podobě trampolíny či skluzavky, ale můžete dětem koupit také domek na hraní. Mimoto vůbec nebude na škodu, když zahradní domek pořídíte i pro sebe.

Zahradní domky v luxusním provedení

Dřevěný domek s malou terasou poskytne odpočinek po celodenní práci. Ve stínu vzrostlých stromů na vaší zahradě můžete relaxovat u sklenky dobrého vína nebo šálku osvěžujícího mátového čaje. Mezi velmi oblíbené zahradní domky patří ty, do nichž je možné uschovat nářadí, kterého se v průběhu času nakupí celá řada. V současné době totiž většině rodinných domů chybějí sklepy, které by mohly být využity pro odložení věcí. A úložných prostor je potřeba hodně. Vždyť která rodina by neměla vybavení na lyže či kolo.

Kromě klasických dřevěných domků na nářadí jsou v nabídce obchodů také luxusně vybavené domky na zahradu, které jsou zařízeny jako menší byt – dvě ložnice na spaní, obývací pokoj propojený s kuchyňským koutem a malé WC. Takový zahradní domek využijete jako letní byt nebo dětem poslouží pro jejich hraní.

Montáž domku zvládnete sami

Zahradní domky jsou dodávány v demontu. To znamená, že o jejich postavení se budete muset postarat sami. Velkou výhodou je, že jejich konstrukce je natolik jednoduchá, takže šikovný kutil vše zvládne jen se základním dílenským vybavením. Stačí trochu trpělivosti a zručnosti a domek bude vaším přičiněním stát během krátké doby.

Dětské hřiště a skluzavky

Možná, že i vaše děti vás neustále zásobují otázkami, kdy jim už konečně pořídíte slíbené dětské hřiště a skluzavky, klteré mají u sousedů na jejich zahradě. Proč tedy otálet a nedopřát svým dětem prostor pro zdravé sportování a pobyt na čerstvém vzduchu. Hitem současnosti jsou kompletně vybavená dřevěná dětská hřiště s houpačkou, skluzavkou a provazovou sítí pro lezení.