křeslo

Vybíráte křeslo? Roli hraje materiál i to, pro koho bude určeno

Chcete svou domácnost krapet vyšperkovat? Chcete ji něčím pozměnit? Doporučujeme sáhnout po křesle, které se hodí nejen do každého obývacího pokoje, ale taktéž do každé pracovny, pokoje pro hosty i do každého dětského pokoje. Za poslední léta se stalo křeslo nedílnou součástí českých domácností. Přesto však v řadě domácností křeslo stále ještě chybí. Pojďme proto společně vybrat tento nevšední kus nábytku, který si zamilujete už po prvním posazení se.

Při výběru ideálního křesla hraje roli několik věcí. Samozřejmě se vám musí líbit po vzhledové stránce a musí vzhledově zapadat do vašeho stylu bydlení, ale také je velice důležité sledovat i materiál daného křesla. Roli hraje i to, pro koho je křeslo určeno.

Pro koho je křeslo určeno?

Když budete procházet nabídku obchodů, budete se až divit tomu, kolik typů křesel vlastně existuje. Ve skutečnosti tolik typů křesel není, dělí se konkrétně na několik kategorií, a to podle toho, komu jsou určeny. První kategorií jsou křesla označována “něco mezi”. Jedná se o křesla, u kterých na první pohled nevíte, jestli to jsou křesla nebo spíše židle. Většinou se tato křesla hodí k jídelnímu stolu, do obývacích pokojů se nedávají.

Pak tu máme křesla pro vášnivé čtenáře, což jsou velice pohodlná křesla. Spadá sem například oblíbený “ušák”. A pak tu jsou křesla pro hosty, která se dají rozložit, nebo křesla pro náruživé diváky, jež jsou polohovatelná a jež skrývají odkládací prostor. U rozloženého křesla pro hosty nezapomeňte vybrat i prostěradlo pro lepší hygienu.

Z jakého materiálu je křeslo vyrobeno?

Při výběru vhodného křesla hraje roli také materiál, ze kterého je křeslo vyrobeno. Aktuálně se křeslo vyrábí z textilu, ale také z kůže. Kůže vypadá velice luxusně, je velmi odolná a měkká, na druhou stranu se o ni musíte starat daleko víc než o textilní křesla. A pak tu máme také takzvanou eko kůži, která má většinou svrchní vrstvu ze stoprocentního polyuretanu.