rychlý internet

Sledujte oblíbené programy v internetové televizi

Nechcete si nechat ujít oblíbené televizní filmy, seriály a další druhy pořadů? Internetová televize patří k hitům posledních let, dává vám možnost se dívat na populární programy podle momentálních možností.

Chytré funkce pro televizi

Ne, vůbec se nemusíte zabývat vybíráním přednastavených balíčků, protože internetová televize vám nabízí možnost si vybrat programy, které se vám líbí. Nej TV navíc umožňuje sledování až na čtyřech zařízeních, klidně tedy zapněte telefon, tablet nebo počítač. Chytré funkce vám zpříjemní obsluhování, například je umožněno pozastavit pořad a znovu si ho pustit, uložit si oblíbené programy, vyhledávat apod. Nezvládnete si pustit další díl seriálu v aktuálním čase? Nemusíte být smutní z toho, že ho propásnete, protože sledování lze realizovat také zpětně. V nabídce objevíte více jak dvě stovky TV stanic, nechybí ani mnoho HD programů a lokálních informačních televizí. Dopřejte si rovněž populární videotéku HBO s nejnovějšími filmy a seriály. Pokud váháte, na co se právě koukat, dostanete doporučení a současně spatříte, na co se nejvíce dívají ostatní lidé. Neřeší se přechod na DVB-T2, počítejte s kvalitním servisem, pomocí po telefonu či s lokálními techniky.

Super rychlý internet za dostupné ceny

Přejete si užívat internet s vysokou rychlostí až 1000 Mb/s po kvalitní optické síti? Rychlý internet je spojen s kvalitním servisem, přičemž připojení vás čeká za dostupné ceny, které nijak neohrozí váš stávající finanční rozpočet. U optického připojení nezáleží na momentálním počtu uživatelů.

Jak začít? Na stránkách https://www.nej.cz/ si vyberte lokalitu a ověřte si dostupnost nabízených služeb ve vašem bydlišti. Pokrytí je momentálně zajištěno ve více než stovce obcí v České republice. Pokud spojíte dohromady NejTV a internet, ušetříte a zaplatíte méně.