TestPortál.cz – zkušenosti, recenze

recenze, testy, srovnání

Menu

Přejít k obsahu webu
  • Auto-moto
  • Elektronika
  • Mobilní telefony
  • Domácnost
  • Volný čas
  • Hry
  • Knihy
  • Všechny recenze
  • Zdraví
  • Inzerce na webu
photo-1468421870903-4df1664ac249

Odlišit se a vyniknout: základ úspěchu společnosti

Zdá se vám, že se vaše firma ztrácí v záplavě jiných společností? Nebo se vašim novým produktům nedostává patřičné odezvy? Možná potřebujete vytvořit originální a zajímavé logo, které okamžitě zaujme, či změnit vizuální styl vaší firmy od úplných základů. V dnešní době, kdy je na trhu spousta výrobků a firem, je velmi důležité se odlišit a vyniknout, abyste byli úspěšní a přežili silný konkurenční boj.

Firemní identita

Zakládáte-li firmu nebo již nějakou dobu fungujete, je důležité mít svou vlastní corporate identity, nebo-li jednotný grafický styl. Jen podle něj vás současní i budoucí zákazníci budou moci ihned identifikovat. Na stejné grafické vlně se musí nést veškeré tiskoviny a propagační materiály, stejně jako online verze firemních webových stránek. Po odsouhlasení návrhu bývá firmám dodán podrobný designový manuál, jehož dodržování zaručí, že se firemní grafika bude udržovat stále ve stejné kvalitě.

logos

Máte ve firmě zaměstnance, který se o grafiku vaší firmy i vašich produktů stará? V minulosti by to možná stačilo, ale dnes je jiná doba a není zde prostor pro průměrnost. Svěřte práci do rukou odborníků, kteří ví, že firemní identita každé společnosti je nesmírně důležitá a mají s jejím budováním mnoha letou praxi. Hledejte grafické studio Praha, které bere zodpovědně malé zakázky, stejně jako s profesionalitou buduje firemní brand velkým korporátům.

Vývoj loga

Důležitým prvním krokem je tvorba firemního loga, neboť to reprezentuje celou společnost. Při jeho vývoji se v grafickém studiu Gradesi zaměřují na to, jaká je podstata firmy, jaké cíle má logo plnit a na jakou cílovou skupinu má působit. Na základě toho se logo vyvíjí a ve většině případech bývá doplněno celkovým logomanuálem, který určuje pravidla používání loga, vymezuje barvy, ochrannou zónu, použité písmo apod.

Sdílet článek

Příspěvek byl publikován 17.11.2016 | Rubrika: Komerční informace, Podnikání | Štítky: brand, firemní kultura, logo, propagace firmy | Autor: TestPortál.cz.

Navigace pro příspěvky

← OMLÁDNĚTE DÍKY VLASTNÍ KRVI Chci si půjčit, ale nechci naletět →

Doporučujeme

    Používáme WordPress (v češtině).
    Užíváme cookies, abychom vám zajistili co možná nejsnadnější použití našich webových stránek. Pokud budete nadále prohlížet naše stránky předpokládáme, že s použitím cookies souhlasíte.Souhlasím