hra

Intelektuální hra s výhrou vás zavede do hlavního města

Mnozí z nás si mohou v těchto dnech užívat letních prázdnin, které vybízí k různým formám zábavy. Určitě bychom se všichni nejlépe viděli někde u vody, pokud počasí šplhá do tropických teplot. Jenže vše může být zcela jinak a pakliže to zrovna venku nevypadá na koupání a vy byste chtěli zažít pořádnou zábavu, existuje zajímavé a zábavné řešení pro volný čas. Můžete se vydat do hlavního města a zahrát si v něm velice originální hru, u které si můžete i zasoutěžit.

hlavní logo

Máme na mysli hru Time2Quest, která je soutěžní a intelektuální. Je určena všem, jež jsou z Prahy, z okolí, případně i pro ty, co by chtěli poznat hlavní město ze zábavného pohledu. Hru si můžete zahrát jednoduchým způsobem. Stačí navštívit portál www.time2quest.com a zaregistrovat se. Po registraci je dobré si přečíst pokyny, následně dostanete zadání, které je ve formě hádanek. Abyste splnili dané úkoly, hádanky musíte vyřešit, a to díky pěší turistice v centru Prahy.

Hra je docela zapeklitá a pro chytré hlavičky, rozhodně to není nic jednoduchého a o to více je celá hra vzrušující a zajímavější. V hádankách vás totiž čekají nejrůznější náznaky, metafory a jiné obrazné vyjádření. K dispozici budete mít případně nápovědu, která může být skrytá kupříkladu v originální grafice zadání nebo zvukové nápovědě. Nápověda se nachází v samotném centru města, a právě zde je potřeba hledat řešení. Jakmile si myslíte, že jste hádanku vyluštili, správnost odpovědi lze ověřit na zmíněném webu.

Díky hře Time2Quest máte jedinečnou příležitost poznat Prahu ze zábavné perspektivy, přitom si procvičit mozek, zapojit fantazii a to v době, kdy si můžete užívat volna a nemyslet na školu. Svůj volný čas můžete strávit originálním způsobem se svými kamarády, přítelkyní, přítelem či rodinou. Hra není omezena počtem osob, takže můžete rozluštit hádanky společně. Stačí vám jen přístup k internetu, mobilní telefon a mít mapu Prahy.

A proč vlastně tuto hru hrát? Potřebujete nějakou motivaci? Hra je v podstatě soutěž a na výherce čeká skvělá výhra. Tou je iPad mini, který můžete mít i vy. V rámci dané hry lze zažít spousty zábavy a rozhodně stojí za to ji vyzkoušet.