herní PC

Herní počítače i pro nejnáročnější

Možná patříte mezi nenáročné hráče, to však neznamená, že se jednou nepřesunete do kategorie zkušených a náročných. Věřte, že to bude vyžadovat změnu PC sestavy, protože ty běžně nabízené nejsou mnohdy navrženy zrovna ideálně.

Jak si zahrát i nové hry na počítači

Základní herní PC sestavy vás po stránce funkčnosti moc neuspokojí. Možná jste kladli důraz na výběr dobrého procesoru, na velikost paměti, na HDD nebo na grafickou kartu, ale další komponenty mohly zapadat do nejlevnějších variant, čímž značně snížily celkový výkon. Pochopitelně existují lidé, kteří si vystačí se staršími onlajnovkami, tím pádem nepotřebují úplně nejmodernější typy. Postupně se dá přidávat výkonná grafická karta, SSD disk, větší paměť, lepší procesor apod. Nejprve však odstartujte koupí takového počítače, který momentálně zvládne vše, co vás baví. Novinky totiž bleskurychle přibývají a touží po lepší výkonnosti, než zvládne aktuálně vámi vlastněný přístroj.

Několik kategorií sestav

Abyste získali výborné herní počítače, obraťte se na místa, kde je dávají dohromady už spoustu let, přičemž zachycují nejnovější trendy a neošidí vás na komponentech. Samozřejmě vše stojí peníze, ale vždy máte možnost si obstarat repasované a použité modely, které jistě na nějakou dobu splní vaše představy. Bobcat herní PC potěší zájemce o středně náročné hry. Zde si solidně zahrajete, popřípadě někdy uberete kvalitu nastavení. Falcon sestavy stojí o stupeň výše, poradí si s hrami i na vysoké nastavení, jinak jim lze ubrat grafické parametry, aby se dosáhlo plynulosti obrazu. Několik let si na nich určitě ještě skvěle zahrajete. Leopard modely nabízejí i výdrž do budoucnosti, i když za cenu limitu menší paměti na grafické kartě. Wolf skupiny počítačů se všechny vyznačují podobným herním výkonem, ale odlišují se navrhnutou výbavou.